آموزش شیوه نوین در بهینه سازی و سئو سایت
همان طور که میدانید برای بهتر دیده شدن سایت در گوگل بهینه سازی(سئو) کلمات
کلیدی برای افزایش آنها در موتور های جستجو، یکی از مهمترین پارامتر های
سنجش الگوریتم گوگل برای نمایش نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی تعداد
لینکهای با کیفیتی است که در متن لینک ورودی به سایت شماست که به اصطلاح Anchor text میگوییم. یکی از روشهای رایج بهینه سازی کلمات کلیدی به صورت سنتی این بود که مدیران سایت پس از طراحی سایت تلاش میکردند از سایتهای مختلف لینک متنی دریافت کنند یا بخرند! و رتبه کلمات کلیدی خودشان را افزایش دهند. البته این موضوع باعث شد که بسیار از صاحبان وب سایت به سمت روشهای اسپم و فریب گوگل پیش بروند.
یکی از انتقادهایی که صاحبان وبسایت به گوگل داشتند این بود که دریافت لینک به تنهایی کار سادهای نیست و از آن مشکلتر به شیوه متنی و وجود کلمه کلیدی در Anchor text است. اخیراٌ گوگل در الگوریتم خود تغییر خوبی را قرار داده و در حال حاضر Anchor textمانند قبل جوابگو نیست و کارایی ندارد. مفهوم جدیدی در بهینه سازی سایت وجود دارد به نام Co-Citation .
اجازه بدهید با یک مثال تفاوت Anchor Text و Co-citation را برای شما توضیح دهم:
معمولاً زمانی که میخواهیم سایت خودمان را معرفی کنیم و یا فردی سایت ما را معرفی میکند به صورت زیر لینک میدهد:
برای اطلاعات بیشتر در مورد شیراز وبسازان
اینجا را کلیک کنید.
اگر خیلی خوش شانس باشید سایت مورد نظر به روش زیر به سایت شما لینک میدهد.
شیراز وبسازان یک سایت در زمینه طراحی سایت و سئو است.
سایتی که در حالت دوم به ما لینک بدهد میتواند بر رتبه کلمات کلیدی طراحی سایت و سئو برای شیراز وبسازان تأثیر گذار باشد.
نکته مهم این است که همه سایتها به صورت anchor text به ما لینک نمیدهند در این شرایط چه کار باید کرد که رتبه کلمات کلیدی خودمان را در موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل افزایش دهیم.
در این حالت که مفهوم Co-citation به
کمک ما میآید. این روش بسیار ساده است مطمئناً خود شما به صورت طبیعی این
کار را انجام دادهاید ولی مطمئناً با یادگیری آن میتوانید با استفاده
صحیح آن رتبه خودتان را افزایش دهید
Co-citation به این معنی است لطفاً به مثال زیر توجه کنید:
فرض کنید میخواهیم در سایتی مقاله ای درج کنیم و لینک سایت خودمان را قرار دهیم. شاید این سایت به شما حتی اجازه استفاده از Anchor-text را
نیز ندهد. در این شرایط گوگل به کلمات کلیدی ما در قبل و بعد از لینک توجه
میکند. البته برای تأثیر بیشتر همیشه سعی کنید در سایتهایی لینک بسازید
که در زمینه کاری شما فعالیت میکنند بنابراین در هنگام لینک سازی مانند
زیر عمل میکنیم:
جهت اطلاعات بیشتر در مورد تکنیکهای طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) به
www.shirazwebsazan.com
مراجعه نمایید.
در این شرایط گوگل به ۲ کلمه کلیدی طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) در مورد صفحه شما توجه میکند.
در این شرایط کار لینک سازی بسیار آسانتر از قبل شده است.
با توضیحات بالا در مییابیم که روشهای بهینه سازی سایت(سئو) با تغییراتی همراه است. شیراز وبسازان شما را در این کار یاری خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) به سایت
www.shirazwebsazan.com
مراجعه فرمایید یا با شمارههای ۰۹۱۹۰۲۳۸۵۰۰ و ۰۹۱۷۶۰۶۴۹۱۹ تماس بگیرید.