مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز، بهینه سازی سایت

مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز، بهینه سازی سایت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
پیوندها

آیا سئو هنوز هم بهترین گزینه است؟

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

آیا سئو هنوز هم بهترین گزینه است؟

آیا سئو هنوز هم بهترین گزینه است؟

در این مقاله سعی داریم به بحث بهینه سازی و سئو سایت که پس از طراحی سایت، مهمترین بخش از فعالیت در ورود به دنیای آی تی است بپردازیم.
گوگل ابزاری دارد به نام Google Trends که در حقیقت میزان پیک جستجوی یک کلید واژه در طول دوره زمانی به ما نمایش می‌دهد. در حقیقت اشتباه بسیار بزرگی که افراد می‌کنند این است که از این ابزار برای بررسی میزان رقابت استفاده می‌کنند. در صورتی که این ابزار میزان رقابت رو ارائه نمیدهد و فقط نشان میدهد این کلید واژه در چه سطحی از میزان جستجو در آن زمان بوده است.
کافیست شما به این آدرس بروید و برای مثال واژه سئو را جستجو کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید روند جستجوی این کلید واژه صعودی هست، یعنی برخلاف این که به بسیاری از افراد می‌گویند با وجود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام ، لاین و فیس‌بوک ، گوگل پلاس و لینکداین که همه منابع مفیدی برای جذب ترافیک هستند، و این رو انکار نمی‌کنیم ولی آن دسته از افرادی که می‌گویند بهینه سازی و سئو دیگر هیچ فایده ای ندارد! باید بگویم که از دیدگاه خود گوگل روند جستجوی واژه سئو ، کلید واژه های آموزش سئو یا بهینه سازی سایت رشد مثبت دارد. و در حقیقت در جولای ۲۰۱۵ بیشترین میزان جستجو بوده ، یعنی اوج پیک بوده و ممکن هست در ماه های گذشته ۵۰۰۰ جستجو بوده ولی الآن ۹۰۰۰ جستجو هست. و اگر شما شانس این رو داشته باشید که رتبه های خوبی داشته باشید، در کلید واژه خود می توانید ورودی خوبی داشته باشید. بنابراین نکته مهمی که قابل بیان است این هست که نه تنها خود روی سئو سایت تان کار می‌کنید رقیبان شما نیز بر روی بهینه سازی و سئو سایتشان کار می‌کنند. و اگر شما بتوانید علم سئو را به خوبی یاد بگیرید که آموزش هایی که ما به صورت تخصصی ارائه می‌کنیم می‌توانید یک سئو کار خوب شوید و از همه مهم‌تر سؤالات خود را بپرسید تا بتوانید وب سایت خود را بهینه سازی کنید و رتبه سایت خود را بالا ببرید و ترافیک خوبی را جذب سایتتان کنید.


گوگل ابزار دیگری دارد به نام Google Planner که این ابزار برای سیستم تبلیغاتش هست ولی ما سئو کار ها از این ابزار استفاده مفید می‌کنیم. همان طور که می‌بینید گروهی از کلید واژه ها عبارتست از سئو، طراحی سایت، آموزش سئو، بهینه سازی سایت ، آموزش بهینه سازی سایت و … چند کلید واژه ای که می دانیم بیشترین میزان تقاضا را دارد و همان طور که می‌بینید باز هم بیشترین میزان در ماه جولای بوده ۲۶۰۰۰ بار گروه این کلمات کلیدی جستجو شده و همان طور که می‌بینید کم هست ولی برای این گروه کلمات کلید مثبت هست. و این به این معنی هست که حد اقل در ماه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر در حال جستجوی در زمینه خدمات آموزش سئو یا بهینه سازی سایت و طراحی سایت هستند و بازار بسیار گسترده ای هست. ما به صورت تخصصی و اختصاصی روی بحث سئو کار می‌کنیم ، روی روش‌های افزایش رتبه سایت کار می‌کنیم، روی تکنیک‌های لینک سازی حرفه ای کار می‌کنیم، محتوا نویسی و جذب ترافیک و طراحی سایت و از همه مهم‌تر روی شبکه های اجتماعی کار می‌کنیم، پیشنهاد می‌کنم این فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید. ما در شیراز وب سازان علاوه بر طراحی سایت، روی سئو و بهینه سازی سایت کار می کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
سید مسلم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی