مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز، بهینه سازی سایت

مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز، بهینه سازی سایت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
پیوندها

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است


آموزش شیوه نوین در بهینه سازی و سئوسایت

 
همان طور که می‌دانید برای بهتر دیده شدن سایت در گوگل بهینه سازی(سئو) کلمات کلیدی برای افزایش آن‌ها در موتور های جستجو، یکی از مهم‌ترین پارامتر های سنجش الگوریتم گوگل برای نمایش نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی تعداد لینک‌های با کیفیتی است که در متن لینک ورودی به سایت شماست که به اصطلاح Anchor text می‌گوییم. یکی از روش‌های رایج بهینه سازی کلمات کلیدی به صورت سنتی این بود که مدیران سایت پس از طراحی سایت تلاش می‌کردند از سایت‌های مختلف لینک متنی دریافت کنند یا بخرند! و رتبه کلمات کلیدی خودشان را افزایش دهند. البته این موضوع باعث شد که بسیار از صاحبان وب سایت به سمت روش‌های اسپم و فریب گوگل پیش بروند.


  
یکی از انتقادهایی که صاحبان وب‌سایت به گوگل داشتند این بود که دریافت لینک به تنهایی کار ساده‌ای نیست و از آن مشکل‌تر به شیوه متنی و وجود کلمه کلیدی در Anchor text است. اخیراٌ گوگل در الگوریتم خود تغییر خوبی را قرار داده و در حال حاضر Anchor textمانند قبل جوابگو نیست و کارایی ندارد. مفهوم جدیدی در بهینه سازی سایت وجود دارد به نام Co-Citation .
اجازه بدهید با یک مثال تفاوت Anchor Text  و Co-citation را برای شما توضیح دهم:
معمولاً زمانی که می‌خواهیم سایت خودمان را معرفی کنیم و یا فردی سایت ما را معرفی می‌کند به صورت زیر لینک می‌دهد:
برای اطلاعات بیشتر در مورد شیراز وب‌سازان
اینجا را کلیک کنید.
اگر خیلی خوش شانس باشید سایت مورد نظر به روش زیر به سایت شما لینک می‌دهد.
شیراز وب‌سازان یک سایت در زمینه طراحی سایت و سئو است.
سایتی که در حالت دوم به ما لینک بدهد می‌تواند بر رتبه کلمات کلیدی طراحی سایت و سئو برای شیراز وب‌سازان تأثیر گذار باشد.
نکته مهم این است که همه سایت‌ها به صورت anchor text به ما لینک نمی‌دهند در این شرایط چه کار باید کرد که رتبه کلمات کلیدی خودمان را در موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل افزایش دهیم.
در این حالت که مفهوم Co-citation به کمک ما می‌آید. این روش بسیار ساده است مطمئناً خود شما به صورت طبیعی این کار را انجام داده‌اید ولی مطمئناً با یادگیری آن می‌توانید با استفاده صحیح آن رتبه خودتان را افزایش دهید
Co-citation
به این معنی است لطفاً به مثال زیر توجه کنید:
فرض کنید می‌خواهیم در سایتی مقاله ای درج کنیم و لینک سایت خودمان را قرار دهیم. شاید این سایت به شما حتی اجازه استفاده از Anchor-text  را نیز ندهد. در این شرایط گوگل به کلمات کلیدی ما در قبل و بعد از لینک توجه می‌کند. البته برای تأثیر بیشتر همیشه سعی کنید در سایت‌هایی لینک بسازید که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند بنابراین در هنگام لینک سازی مانند زیر عمل می‌کنیم:
جهت اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک‌های طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) به
www.shirazwebsazan.com
 
مراجعه نمایید.
در این شرایط گوگل به ۲ کلمه کلیدی طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) در مورد صفحه شما توجه می‌کند.
در این شرایط کار لینک سازی بسیار آسان‌تر از قبل شده است.  
با توضیحات بالا در می‌یابیم که روشهای بهینه سازی سایت(سئو) با تغییراتی همراه است. شیراز وب‌سازان شما را در این کار یاری خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) به سایت
www.shirazwebsazan.com
مراجعه فرمایید یا با شماره‌های ۰۹۱۹۰۲۳۸۵۰۰ و ۰۹۱۷۶۰۶۴۹۱۹ تماس بگیرید.
 

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۳
سید مسلم حسینی

آیا سئو هنوز هم بهترین گزینه است؟

آیا سئو هنوز هم بهترین گزینه است؟

در این مقاله سعی داریم به بحث بهینه سازی و سئو سایت که پس از طراحی سایت، مهمترین بخش از فعالیت در ورود به دنیای آی تی است بپردازیم.
گوگل ابزاری دارد به نام Google Trends که در حقیقت میزان پیک جستجوی یک کلید واژه در طول دوره زمانی به ما نمایش می‌دهد. در حقیقت اشتباه بسیار بزرگی که افراد می‌کنند این است که از این ابزار برای بررسی میزان رقابت استفاده می‌کنند. در صورتی که این ابزار میزان رقابت رو ارائه نمیدهد و فقط نشان میدهد این کلید واژه در چه سطحی از میزان جستجو در آن زمان بوده است.
کافیست شما به این آدرس بروید و برای مثال واژه سئو را جستجو کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید روند جستجوی این کلید واژه صعودی هست، یعنی برخلاف این که به بسیاری از افراد می‌گویند با وجود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام ، لاین و فیس‌بوک ، گوگل پلاس و لینکداین که همه منابع مفیدی برای جذب ترافیک هستند، و این رو انکار نمی‌کنیم ولی آن دسته از افرادی که می‌گویند بهینه سازی و سئو دیگر هیچ فایده ای ندارد! باید بگویم که از دیدگاه خود گوگل روند جستجوی واژه سئو ، کلید واژه های آموزش سئو یا بهینه سازی سایت رشد مثبت دارد. و در حقیقت در جولای ۲۰۱۵ بیشترین میزان جستجو بوده ، یعنی اوج پیک بوده و ممکن هست در ماه های گذشته ۵۰۰۰ جستجو بوده ولی الآن ۹۰۰۰ جستجو هست. و اگر شما شانس این رو داشته باشید که رتبه های خوبی داشته باشید، در کلید واژه خود می توانید ورودی خوبی داشته باشید. بنابراین نکته مهمی که قابل بیان است این هست که نه تنها خود روی سئو سایت تان کار می‌کنید رقیبان شما نیز بر روی بهینه سازی و سئو سایتشان کار می‌کنند. و اگر شما بتوانید علم سئو را به خوبی یاد بگیرید که آموزش هایی که ما به صورت تخصصی ارائه می‌کنیم می‌توانید یک سئو کار خوب شوید و از همه مهم‌تر سؤالات خود را بپرسید تا بتوانید وب سایت خود را بهینه سازی کنید و رتبه سایت خود را بالا ببرید و ترافیک خوبی را جذب سایتتان کنید.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۱
سید مسلم حسینی

 
همان طور که می‌دانید برای بهتر دیده شدن سایت در گوگل بهینه سازی(سئو) کلمات کلیدی برای افزایش آن‌ها در موتور های جستجو، یکی از مهم‌ترین پارامتر های سنجش الگوریتم گوگل برای نمایش نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی تعداد لینک‌های با کیفیتی است که در متن لینک ورودی به سایت شماست که به اصطلاح Anchor text می‌گوییم. یکی از روش‌های رایج بهینه سازی کلمات کلیدی به صورت سنتی این بود که مدیران سایت پس از طراحی سایت تلاش می‌کردند از سایت‌های مختلف لینک متنی دریافت کنند یا بخرند! و رتبه کلمات کلیدی خودشان را افزایش دهند. البته این موضوع باعث شد که بسیار از صاحبان وب سایت به سمت روش‌های اسپم و فریب گوگل پیش بروند.


  
یکی از انتقادهایی که صاحبان وب‌سایت به گوگل داشتند این بود که دریافت لینک به تنهایی کار ساده‌ای نیست و از آن مشکل‌تر به شیوه متنی و وجود کلمه کلیدی در Anchor text است. اخیراٌ گوگل در الگوریتم خود تغییر خوبی را قرار داده و در حال حاضر Anchor textمانند قبل جوابگو نیست و کارایی ندارد. مفهوم جدیدی در بهینه سازی سایت وجود دارد به نام Co-Citation .
اجازه بدهید با یک مثال تفاوت Anchor Text  و Co-citation را برای شما توضیح دهم:
معمولاً زمانی که می‌خواهیم سایت خودمان را معرفی کنیم و یا فردی سایت ما را معرفی می‌کند به صورت زیر لینک می‌دهد:
برای اطلاعات بیشتر در مورد شیراز وب‌سازان
اینجا را کلیک کنید.
اگر خیلی خوش شانس باشید سایت مورد نظر به روش زیر به سایت شما لینک می‌دهد.
شیراز وب‌سازان یک سایت در زمینه طراحی سایت و سئو است.
سایتی که در حالت دوم به ما لینک بدهد می‌تواند بر رتبه کلمات کلیدی طراحی سایت و سئو برای شیراز وب‌سازان تأثیر گذار باشد.
نکته مهم این است که همه سایت‌ها به صورت anchor text به ما لینک نمی‌دهند در این شرایط چه کار باید کرد که رتبه کلمات کلیدی خودمان را در موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل افزایش دهیم.
در این حالت که مفهوم Co-citation به کمک ما می‌آید. این روش بسیار ساده است مطمئناً خود شما به صورت طبیعی این کار را انجام داده‌اید ولی مطمئناً با یادگیری آن می‌توانید با استفاده صحیح آن رتبه خودتان را افزایش دهید
Co-citation
به این معنی است لطفاً به مثال زیر توجه کنید:
فرض کنید می‌خواهیم در سایتی مقاله ای درج کنیم و لینک سایت خودمان را قرار دهیم. شاید این سایت به شما حتی اجازه استفاده از Anchor-text  را نیز ندهد. در این شرایط گوگل به کلمات کلیدی ما در قبل و بعد از لینک توجه می‌کند. البته برای تأثیر بیشتر همیشه سعی کنید در سایت‌هایی لینک بسازید که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند بنابراین در هنگام لینک سازی مانند زیر عمل می‌کنیم:
جهت اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک‌های طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) به
www.shirazwebsazan.com
 
مراجعه نمایید.
در این شرایط گوگل به ۲ کلمه کلیدی طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) در مورد صفحه شما توجه می‌کند.
در این شرایط کار لینک سازی بسیار آسان‌تر از قبل شده است.  
با توضیحات بالا در می‌یابیم که روشهای بهینه سازی سایت(سئو) با تغییراتی همراه است. شیراز وب‌سازان شما را در این کار یاری خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت و بهینه سازی سایت(سئو) به سایت
www.shirazwebsazan.com
مراجعه فرمایید یا با شماره‌های ۰۹۱۹۰۲۳۸۵۰۰ و ۰۹۱۷۶۰۶۴۹۱۹ تماس بگیرید.
 

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۲
سید مسلم حسینی

در این مقاله سعی داریم به بحث بهینه سازی و سئو سایت که پس از طراحی سایت، مهمترین بخش از فعالیت در ورود به دنیای آی تی است بپردازیم.
گوگل ابزاری دارد به نام Google Trends که در حقیقت میزان پیک جستجوی یک کلید واژه در طول دوره زمانی به ما نمایش می‌دهد. در حقیقت اشتباه بسیار بزرگی که افراد می‌کنند این است که از این ابزار برای بررسی میزان رقابت استفاده می‌کنند. در صورتی که این ابزار میزان رقابت رو ارائه نمیدهد و فقط نشان میدهد این کلید واژه در چه سطحی از میزان جستجو در آن زمان بوده است.
کافیست شما به این آدرس بروید و برای مثال واژه سئو را جستجو کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید روند جستجوی این کلید واژه صعودی هست، یعنی برخلاف این که به بسیاری از افراد می‌گویند با وجود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام ، لاین و فیس‌بوک ، گوگل پلاس و لینکداین که همه منابع مفیدی برای جذب ترافیک هستند، و این رو انکار نمی‌کنیم ولی آن دسته از افرادی که می‌گویند بهینه سازی و سئو دیگر هیچ فایده ای ندارد! باید بگویم که از دیدگاه خود گوگل روند جستجوی واژه سئو ، کلید واژه های آموزش سئو یا بهینه سازی سایت رشد مثبت دارد. و در حقیقت در جولای ۲۰۱۵ بیشترین میزان جستجو بوده ، یعنی اوج پیک بوده و ممکن هست در ماه های گذشته ۵۰۰۰ جستجو بوده ولی الآن ۹۰۰۰ جستجو هست. و اگر شما شانس این رو داشته باشید که رتبه های خوبی داشته باشید، در کلید واژه خود می توانید ورودی خوبی داشته باشید. بنابراین نکته مهمی که قابل بیان است این هست که نه تنها خود روی سئو سایت تان کار می‌کنید رقیبان شما نیز بر روی بهینه سازی و سئو سایتشان کار می‌کنند. و اگر شما بتوانید علم سئو را به خوبی یاد بگیرید که آموزش هایی که ما به صورت تخصصی ارائه می‌کنیم می‌توانید یک سئو کار خوب شوید و از همه مهم‌تر سؤالات خود را بپرسید تا بتوانید وب سایت خود را بهینه سازی کنید و رتبه سایت خود را بالا ببرید و ترافیک خوبی را جذب سایتتان کنید.


گوگل ابزار دیگری دارد به نام Google Planner که این ابزار برای سیستم تبلیغاتش هست ولی ما سئو کار ها از این ابزار استفاده مفید می‌کنیم. همان طور که می‌بینید گروهی از کلید واژه ها عبارتست از سئو، طراحی سایت، آموزش سئو، بهینه سازی سایت ، آموزش بهینه سازی سایت و … چند کلید واژه ای که می دانیم بیشترین میزان تقاضا را دارد و همان طور که می‌بینید باز هم بیشترین میزان در ماه جولای بوده ۲۶۰۰۰ بار گروه این کلمات کلیدی جستجو شده و همان طور که می‌بینید کم هست ولی برای این گروه کلمات کلید مثبت هست. و این به این معنی هست که حد اقل در ماه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر در حال جستجوی در زمینه خدمات آموزش سئو یا بهینه سازی سایت و طراحی سایت هستند و بازار بسیار گسترده ای هست. ما به صورت تخصصی و اختصاصی روی بحث سئو کار می‌کنیم ، روی روش‌های افزایش رتبه سایت کار می‌کنیم، روی تکنیک‌های لینک سازی حرفه ای کار می‌کنیم، محتوا نویسی و جذب ترافیک و طراحی سایت و از همه مهم‌تر روی شبکه های اجتماعی کار می‌کنیم، پیشنهاد می‌کنم این فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید. ما در شیراز وب سازان علاوه بر طراحی سایت، روی سئو و بهینه سازی سایت کار می کنیم.

www.shirazwebsazan.com

09190238500

09176064919

 


۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۷
سید مسلم حسینی