مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز، بهینه سازی سایت

مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز، بهینه سازی سایت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
پیوندها

چرا طراحی سایت؟

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

 

در این مقاله سعی داریم به موضوع طراحی سایت ، طراحی سایت در شیراز ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت رایگان و تاثیر آن در افزایش جذب مشتری بپردازیم.

 

 27/10/1394

 

مهمترین هدفی که صاحبان وب سایت پس از راه اندازی و طراحی سایت دارند تاثیرگذاری آن در میزان فروش و افزایش درآمد است. این هدف در کسانی که سایت فروشگاهی دارند بسیار پررنگ تر است.

 

 

 

بسیار واضح است که نمیتوان برای موفقیت همه سایتها چارچوب مشخصی تدوین کرد. زیرا هر سایت کاربرد خاص خود را دارد و بالطبع کاربران سلیقه های مخصوص به خود. اما میتوان روندی را تبیین کرد که در بهینه سازی و کارایی سایت ها پس از طراحی سایت کارساز باشد.

 

 

 

 

 

احتیاج به یک کالا مهمترین دلیل بازاریابی و یافتن بازار است. زیرا اگر نیاز به آن کالا وجود نداشته باشد تولید و بازاریابی بی معنی خواهد بود. حال این سوال را به ذهن میرسد که آیا مردم دنیا به ipad نیاز داشتند؟ مسلما نه.  یک خواسته در میان بود که به تولید این محصول منجر شد و در زمان کوتاهی فروش بسیار چشمگیری داشت.

 

 

 

 

 

 

این تفکر بسیار نادرست است که اغلب فکر میکنیم باید در یک چارچوب خاص که به عنوان استاندارد مطرح میشود گام برداشت. به همین دلیل است که خواسته ها را از یاد برده و فقط به نیازمندیها توجه میکنیم. البته این نکته بسیار مهم وجود دارد که توجه به خواسته مردم و تبدیل آن به نیاز، باید در کنار برآوردن نیاز مردم پیش برود. بدیهی است که بسیاری از وسایلی که امروزه به صورت نیاز درآمده، در ابتدا فقط فقط در حد تخیل و آرزو بوده است.

 

 

 

با این توضیحات دو مسئله بسیار مهم به وجود می آید:

 

 

 

آیا با رعایت دو موضوع مطرح شده و رعایت آنها در کسب و کار میتوانیم فروش بالایی داشته باشیم؟ دوم اینکه چه کنیم تا محصولاتی به فروش برسند که نه جزو نیازهای مردم باشند و نه خواسته های رویایی آنها؟

 

 

 

 به طور قطع پاسخ منفی است. هیچوقت نمیتوان به طور قاطعانه برای این سوالات پاسخی یافت.

 

 

 

ذهن دارای ویژگیهایی است که باعث بروز رفتارهای متفاوتی در هنگام خرید میشود. مهمترین دلیلی که باعث میشود فرد خرید کند یا نه، احساسی است که نسبت به آن کالا و در لحظه خرید دارد. بنابراین وظیفه شما ایجاد یک حس خوب و ایجاد اعتماد در ذهن مشتریست.

 

 

 

یکی از بهترین راههای ایجاد احساس خوب در مخاطب ، طراحی سایت حرفه ای و  خوب و کارآمد همراه با رنگبندی یکپارچه و مناسب، تصاویر واضح و گویا است. پس از ظاهر سایت در طراحی سایت ، ایجاد محتوا یکی از مهمترین اولویتهای کاری شماست. این کار با ایجاد اطلاعات دقیق مرتبط با محصول یا خدماتی معرفی شده در سایت ، حاصل میشود. میتوانید از تکنیکهای تبلیغاتی ، تصاویر گویا و واقعی و یا ویدیو برای ایجاد احساسی خوب و رضایت بخش در کاربران استفاده کنید. حتما این امکان را در هنگام طراحی سایت در نظر بگیرید.

 

 

 

 

 

 با توجه به یک موضوع میتوانید به کاربر این حس را القا کنید که خود او برای شما مهمتر است تا پول! و آن این است که قیمت را فقط یک بار در قسمت توضیحات سایت وارد کنید.

 

 

در هنگام ثبت اطلاعات سعی کنید فقط اطلاعات لازم را از کاربران تقاضا کنید. زیرا طولانی بودن روند ثبت نام باعث دافعه شده و کاربر از ثبت نام در سایت شما پشیمان میشود و این فرایند را نیمه کاره رها میکند. همچنین در طراحی سایت خود دقت کنید که فرایند خرید راحت باشد. این مرحله نیز باعث جذب مخاطب خواهد شد. در ضمن هزینه های اضافی را در ابتدا ذکر کنید تا باعث انصراف کاربران از خرید نشود.

 

 

 

 برای  طراحی سایت ، طراحی سایت در شیراز ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت رایگان و ... افزایش بازدهی کسب و کارتان به ما اعتماد کنید. گروه فنی مهندسی ساین ، شما را در این زمینه یاری خواهد کرد.

 

 

 

تلفن مشاوره رایگان: ۰۹۳۶۵۰۲۶۵۶۳

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
سید مسلم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی